Психолошко педагошка служба

Психолошко педагошка (ПП) служба ради на следећи начин :

  • Психолог Јасмина Ђурђевић : понедељак, уторак, среда у смени са 1, 2, 5. и 7. разредом, а четвртак и петак у смени са 3, 4, 6, 8. разредом од 08:14 или од 12:30 до 18:40 часова,
  • Педагог Милена Ергарац : понедељак, уторак, среда у смени са 3, 4, 6, 8. разредом, а четвртком и петком у смени са 1, 2, 5, 7. разредом од 07:30 до 13:30 и поподне од 12:30 до 18:40 часова,
  • Педагошки асистент Дејан Јовановић ради од 07:30 до 13:30 и петком од 12:30 до 18:40 часова.


Да ли је моје дете зрело за полазак у школу ?

Неки показатељи зрелости детета за полазак у школу су

  • да има добру координацију финих покрета прстију, руку и ока
  • црта комплетну фигуру човека са детаљима
  • зна која му је лева а која десна страна тела
  • уме да разврста предмете по боји, облику и величини, уочава сличности и разлике између предмета
  • може вољно да се усресреди и задржи пажњу преко 20 минута
  • може да буде одвојено од родитеља дуже време
  • број социјалних контаката је знатно проширен
  • бира омиљеног друга и заштитнички се односи према млађој деци
  • дете показује спонтано интересовање за стицање нових знања за учење и писање и радује се тим активностима
  • способно је да поднесе критику, похвалу, успех и неуспех, ускраћивање жеља и потреба...
  • прихвата ауторитет одрасле особе – учитеља ...

Опширније...

ШТА РАДИТИ КАД СИ УПЛАШЕН И ЗАБРИНУТ

Сва деца имају бриге и страхове. Имају их и одрасли само што кад људи постају старији неки од страхова које су имали као деца нестају на пример страх од мрака, од чудовишта из ормара... 
Зашто људи прерасту неке своје страхове? Зато што науче да разликују праву опасност од нечег што им у ствари неће наудити. Стичу искуство о томе како да буду безбедни. Током целог живота људи имају страхове и брину због много чега – због оцена, како да буду омиљени, због здравља, смрти, новца, налажења посла, да не изгубимо некога кога волимо ....

Опширније...

Педагошки колегијум је педагошко-консултативни орган директора Школе. На својим седницама разматра питања која су од значаја за стручнији, квалитетнији и ефикаснији рад. Педагошки колегијум прати, анализира, евaлуира образовно-васпитне активности, даје мишљења, предлоге и сугестије за унапређивање истих, бави се кадровско-педагошким питањима као и иновацијама у настави.

Опширније...